Van creatief concept en marketingstrategie, tot spectaculaire live-momenten en crossmediale campagnes die via online storytelling miljoenen mensen bereiken: Nachtlab Agency fixt het. Grote merken als Corona, Absolut Vodka, DGTL Festival en JBL zijn er maar wat blij mee. De (Engelse) copy, daar huurt dit experiential-marketingbureau mij voor in. Hieronder vind je een aantal voorbeelden van de content die ik gecreëerd heb.
Brand Manifesto
Mensen met elkaar verbinden door ze onder te dompelen in een ervaring die het dagelijks leven overstijgt. Bekijk de spectaculaire video hieronder om erachter te komen hoe ik die missie heb doorvertaald in het officiële Nachtlab Agency Brand Manifesto.
Nachtlab Manifesto, video gemaakt door Nachtlab Agency en ook te vinden op Vimeo.
Brand Voice
Een sterke brand voice is essentieel om de brand identity van je merk zo herkenbaar mogelijk te maken. Daarom werkte ik de richtlijnen voor de brand voice van Nachtlab Agency uit.
Webteksten en social content
Hoe ik die brand voice vervolgens in de praktijk tot uiting heb gebracht, ontdek je op de website van Nachtlab Agency en in deze SlideShare.
Toolkits
In opdracht van Nachtlab Agency schrijf ik copy voor toolkits die door markten uit alle uithoeken van de wereld worden gebruikt voor experiential-marketingcampagne
“A great personality that helps us bring our DNA and ideas to life
through sheer poetry and effective words. Amber rocks!”
– Sylvester Lindemulder, co-founder Nachtlab Agency